Klachtenregeling

Beschrijving
Mocht u onverhoopt een klacht hebben dan bespreekt u die in eerste instantie met uw behandelend arts. Komt u er niet uit, of wordt uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u uw klacht schriftelijk adresseren…
Meer informatie
Mocht u onverhoopt een klacht hebben dan bespreekt u die in eerste instantie met uw behandelend arts. Komt u er niet uit, of wordt uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u uw klacht schriftelijk adresseren aan:
Kliniek Amstelveen Klachtbehandeling
Groenhof 113
1186 EX Amstelveen
Uw klacht wordt dan beoordeeld door de medisch directeur, indien nodig in overleg met de algemeen directeur. Na het ontvangen van uw klacht sturen wij u een bevestiging van ontvangst. Wij streven ernaar klachten binnen 2 maanden na ontvangst te beoordelen.
Wordt uw klacht door Kliniek Amstelveen niet naar tevredenheid opgelost, dan is er ook een externe formele mogelijkheid voor de behandeling van uw klacht. U kunt zich dan tot de Geschillencommisie EZa. Zusterplein 22, 3703 CB Zeist | T. 030-6790817 | email: info@geschillencommissie-eza.nl | website: www.geschillencommissie-eza.nl